onsdag 21 oktober 2009

I'm alive

foto: fashiontoast

Ett litet levnadstecken.
Jag har varit förkyld hit och dit och har faktiskt inte haft något roligt överhuvud taget att dela med mig. Men nu är jag "back in action".
Igår var jag på The tivoli med världens halsont och tittade på mina begåvade vänner som spelade med sitt band Glöm det! Dem var så klar jätte duktiga och jag blev väldigt stolt.
Imorgon är det sista dagen innan lov och på kvällen ska jag på teater och se "Kvinnan från förr", det ska bli jätte mysigt.
Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag dränka mig i te och engelska, och klockan nio blir det Grey's anatomy för hela slanten. Jag tror att det är ca 95% chans att jag kommer gråta.
Jag gråter alltid när jag tittar på grey's nuförtiden. Antingen har dem satsat rejält på att göra det sorgligt eller så har jag blivit en känsligare människa.
I vilket fall som helst så är soffan min klockan nio.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar